FANDOM

Uwaga!

Ten artykuł zawiera informacje z Light Novel, które nigdy nie zostały ukazane w anime.

Informacje

Rem (レム) jest młodszą z bliźniaczych pokojówek pracujących w posiadłości Roswaal'a L. Mathers.

Wygląd Edytuj

Rem posiada krótkie błękitne włosy, które zasłaniają jej prawe oko. Jej oczy są koloru niebieskiego. Z lewej strony jej włosy są spięte za pomocą różowej wstążki, obok ma kolejną związaną w kształt kwiatu. Na głowie nosi opaskę na włosy dla pokojówek. Wygląda prawie identycznie co jej siostra, z wyjątkiem włosów, oczu i koloru wstążki. Zazwyczaj nosi strój typowy dla każdej pokojówki. Jej biust jest odrobinę większy od jej siostry, jednak w sekrecie zmieniła wymiary swojego stroju, aby to ukryć. Podczas używania demonicznych mocy z jej czoła wyrasta róg świecący na biało z różową poświatą. Po tym jak Ley zjadł jej imię i pamięć stale nosi na sobie swoją koszulę nocną. Wygląda ona jak sukienka sięgające do kostek koloru szmaragdowego z długimi rękawami. Wszystkie otwory w niej są zakończone białymi falbankami.

Osobowość Edytuj

Historia Edytuj

W wyniku związku Temae i Quarka, Rem wraz ze swoją siostrą (Ram) narodziła się w wiosce zamieszkiwanej przez lud z gatunku demonów. Ponieważ była bliźniakiem urodziła się jako demon jednorogi, z tego powodu z początku planowano zabić ją i jej siostrę, jednak zrezygnowano z tego, gdy zobaczono magiczne moce, których użyła Ram słysząc płacz Rem. Rem żyła tam przez długi czas w cieniu swojej siostry, która była o wiele lepiej uzdolniona magicznie. Próbowała rozwijać swoje moce, aby chociaż w najmniejszym stopniu dorównać siostrze, jednak to nie przynosiło wymiernych skutków. Kiedy Ram powiedziała jej, że nie musi jej dorównywać w magii, ta postanowiła rozwinąć inne umiejętności. Pewnego dnia poprosiła rodziców, aby to ona tego dnia mogła zrobić kolacje. Później udała się do lasu, aby zdobyć potrzebne do tego składniki, jednak przeszkodziła w tym burza, w wyniku której Ram musiała ją ratować przed upadającym drzewem, a składniki się zepsuły. Skończyło się na tym, że na kolacje przygotowała ziemniaki, które Ram i jej rodzicom bardzo zasmakowały.

Umiejętności Edytuj

Magia Wody (水魔法, Mizu Mahō): Rem potrafi używać magii wody, dzięki czemu potrafi atakować i leczyć za jej pomocą.

  • Huma (ヒューマ): Pozwala na tworzenie barier chroniącą ją przed innymi rodzajami magii, chyba, że jest silniejsza od jej.
  • El Huma (エル・ヒューマ): Pozwala na tworzenie wielkich sopli lodu, służących do atakowania.
  • Al Huma (アル・ヒューマ): Pozwala na tworzenie wielkiego skupiska małych sopli lodu podobnych do tych, które tworzą Emilia i Pack

Linia krwi demona (鬼の血族 Oni no Ketsuzoku): Jako iż Rem należy do rasy demonów ma możliwość manifestowania tego poprzez ukazanie rogu na czole (W jej przypadku tylko jednego, ponieważ jest demonem bliźniaczym). Podczas używania jej rogu wzrastają jej możliwości fizyczne. Z początku jak go używała nie umiała się wtedy kontrolować, jednak od momentu gdy Subaru jej pomógł, prawdopodobnie ćwiczyła samokontrole, gdyż podczas walki z białym wielorybem potrafiła normalnie używać swojej mocy.

Wyposażenie: Rem w większości przypadków do walki używa wielkiej kolczastej kuli na długim łańcuchu.

Ciekawoski Edytuj

  • Według autora jej urodziny są 2 lutego, tego samego dnia co jej siostry.
  • W Anime Awards 2016 na Crunchyroll-u wygrała w kategorii "Najlepsza dziewczyna" ("Best Girl")z 60% wszystkich głosów.
  • W wywiadzie Masaharu Watanabe wyjawił, że to Emilia, a nie ona jest główną bohaterką serii Re:Zero.

NawigacjaEdytuj

Królestwo Lugnica
Rodzina królewska Randohal LugnicaFord LugnicaZabinel LugnicaFourier LugnicaEmerada Lugnica
Rada Miklotov McMahonBordeaux Zellgef
Szlachta Roswaal L. MathersCrusch KarstenFelixReinhard van AstreaJulius JuukuliusPriscilla BarielleMeckart KarstenLeip BarielleBiehn ArgyleWilhelm van AstreaBertol Astrea• Tishua AstreaThearesia van AstreaHeinkel AstreaLouanna AstreaJoshua JuukuliusAnnerose MiloadAlviero JuukuliusKlein Juukulius
Mieszkańcy Natsuki SubaruEmiliaRamRemFrederica BaumannGarfiel TinselFeltRomKadomon RischRaksha RischPlum RischOtto SuwenClindMarcos GildarkAldebaranSchultKiritaka MuseRickertMilde IrlamMuraosaPetra LeyteMildCainDineLucasMeinaMeili PortrouteKetty MuttartConwood MelahauMuslan KallardIna KallardLusbel KallardTinaGarek ThompsonReala ThompsonFred ThompsonQuarkTemaeSetantaTonChinKanRussell FellowGalic FablessHeneheheSylphy
Duchy PackBeatriceEchidna (sztuczny duch)
Pozostali Roswaal J MathersGrimm FauzenPivot ArnancyCarol RemendisTorta WisleyFribal van AstreaGionis LugnicaCragrelLibre FermiSphinxFortunaArchDias FatsbalmRodriguezReid AstreaVolcanicaShaulaFlugel
Organizacje Rycerze KrólestwaWhite Dragon's Scale

Więcej z Fandomu

Losowa wiki