FANDOM

Informacje

Szczęśliwa rodzina dworu Roswaala (ロズワール邸の団欒) jest czwartym odcinkiem anime Re:Zero kara Hajimeru Isekai Seikatsu

Postacie Edytuj

Wydarzenia Edytuj

Episode 4

Subaru budzi się w posiadłości Roswaala, po czym wychodzi z pokoju, w celu odnalezienia kogoś. Po chwili ciągłego chodzenia przez korytarz zauważa, że korytarz jest zapętlony i dalsze przemierzanie go nie ma sensu. Ufając swojemu przeczuciu otwiera losowe drzwi mając nadzieję w ten sposób wydostać się z niesprzyjającej mu sytuacji. Za drzwiami znajduje czytającą książkę Beatrice. Ta przeprowadza z nią krótką rozmowę po czym zdenerwowana jej przebiegiem wysysa z Subaru część many, w wyniku czego mdleje. Subaru budzi się po raz drugi, jednak tym razem zastaje czekających przy nim Ram i Rem. Chwilę później przychodzi do niego Emilia. Następnie wraz z nią udał się do ogrodu, gdzie przeprowadził z nią i Packiem krótką rozmowę. Wtem do posiadłości powrócił jej właściciel i wszyscy udali się na obiad. Podczas niego dowiedział się, że Emilia obecnie jest 42. kandydatką do zostania władcą Królestwa Lugnica. W zamian za uratowanie Emilii, Subaru zażyczył sobie możliwości pracowania w posiadłości. Następnie Ram oprowadziła go po całej posiadłości i przedstawiła obowiązki. Subaru przez następne parę dni wywiązywał się ze swoich obowiązków, podczas których udał się do wioski Irlam, gdzie zostal ugryziony przez pieska podczas zabawy z dzieciakami. Wieczorem widząc Emilię rozmawiającą z duchami poszedł z nią rozmawiać. Gdy ta zobaczyła jego rany chciała je wyleczyć, jednak Subaru stwierdził, że chce aby same się zagoiły, ponieważ są dowodem jego wysiłków. Następnie Subaru zaprasza Emilie, aby razem poszli do wioski pod pretekstem zemsty na dzieciakach. Kiedy Emilia zgadza się pójść z nim na randkę, Subaru idzie spać, jednak gdy się budzi okazuje się, że nastąpił restart.

Różnice w Anime Edytuj

  • W anime Subaru chodząc po zapętlonym korytarzu podejmuje próbę znalezienia odpowiednich drzwi, natomiast w Light Novel po prostu wrócił do pokoju, w którym się obudził, postanawiając poczekać, aż ktoś po niego przyjdzie.
  • Z anime zostało wycięte wspominanie swojego ojca przez Subaru.

Nawigacja Edytuj

Nawigacja - Odcinki
Re:Zero [[Odcinek 1]] • [[Odcinek 2]] • [[Odcinek 3]] • [[Odcinek 4]] • [[Odcinek 5]] • [[Odcinek 6]] • [[Odcinek 7]] • [[Odcinek 8]] • [[Odcinek 9]] • [[Odcinek 10]] • [[Odcinek 11]] • [[Odcinek 12]] • [[Odcinek 13]] • [[Odcinek 14]] • [[Odcinek 15]] • [[Odcinek 16]] • [[Odcinek 17]] • [[Odcinek 18]] • [[Odcinek 19]] • [[Odcinek 20]] • [[Odcinek 21]] • [[Odcinek 22]] • [[Odcinek 23]] • [[Odcinek 24]] • [[Odcinek 25]]

Więcej z Fandomu

Losowa wiki