FANDOM

Informacje

Życie w innym świecie zaczynając od zera (ゼロから始まる異世界生活) to trzeci odcinek anime Re:Zero kara hajimeru isekai seikatsu

Postacie Edytuj

Episode 3.jpg

Wydarzenia Edytuj

Zza drzwi wyłania się Satella oburzona tym co Subaru powiedział. Chwilę później na miejscu pojawia sie Elza próbując po cichu zabić Satellę. Satella wraz z Packiem stają do walki z nią. Jednak nie tak długo po jej rozpoczęciu Pack zasypia. Do walki wchodzi Rom, który jednak szybko zostaje pokonany. Subaru, aby Felt mogła uciec też dołącza się do pojedynku z Elzą, w wyniku czego udaje jej się to. Felt po drodze napotyka Reinharda, który chwilę później pojawia się, aby pomóc w pokonaniu Elzy. Podczas, gdy Reinhard z nią walczy, Satella zajmuje się leczeniem Roma. W momencie w którym kończy, Subaru daje znak Reinhardowi, na co on pokonuje Elzę, jednocześnie wysadzając skład. Subaru zadowolony, że udało mu się uratować srebrnowłosą dziewczynę pyta ją o imię, na co ona odpowiada mu, że ma na imię Emilia. Wtem z pod gruzów wyłania się Elza, próbując ostatkiem sił zabić Emilię, jednak Subaru ochrania ją własnym ciałem. Gdy zabójczyni ucieka Subaru mdleje od odniesionych ran, które następnie leczy Emilia. Emilia rozmawia z Rainhardem o tym, aby nie zgłaszał Felt za kradzież, jednak, gdy ten zauważa ją z insygniami usypia ją i zabiera.

Nawigacja Edytuj

Nawigacja - Odcinki
Re:Zero [[Odcinek 1]] • [[Odcinek 2]] • [[Odcinek 3]] • [[Odcinek 4]] • [[Odcinek 5]] • [[Odcinek 6]] • [[Odcinek 7]] • [[Odcinek 8]] • [[Odcinek 9]] • [[Odcinek 10]] • [[Odcinek 11]] • [[Odcinek 12]] • [[Odcinek 13]] • [[Odcinek 14]] • [[Odcinek 15]] • [[Odcinek 16]] • [[Odcinek 17]] • [[Odcinek 18]] • [[Odcinek 19]] • [[Odcinek 20]] • [[Odcinek 21]] • [[Odcinek 22]] • [[Odcinek 23]] • [[Odcinek 24]] • [[Odcinek 25]]

Więcej z Fandomu

Losowa wiki