FANDOM

Informacje
Re:Zero kara hajimeru Isekai Seikatsu 4 (Re:ゼロから始める異世界生活4) jest drugim tomem Light Novel Re:Zero. Na terenie Japonii został wydany 24. czerwca 2014. roku, następnie kolejno w USA 20. czerwca 2017. roku, a w Polsce zostanie wydany 8. października 2017. roku.

Opis Edytuj

Gdy Subaru pokonał drugą morderczą pętlę, do posiadłości powróciła sielska atmosfera. Chwilę wytchnienia przerwało przybycie posłańca z wiadomością o wyborach na władcę Lugniki. Odpowiadając na wezwanie prawie wszyscy mieszkańcy posiadłości jadą do stolicy – tam, gdzie zaczęła się ta historia. Tam Subaru odnawia stare przyjaźnie i aż rozpiera go energia do działania, ale Emilia uparcie odmawia przyjęcia jego pomocy. Nieporozumienia między nimi doprowadzają do tarć i konfliktów, w które zostają wmieszane nowo poznane osoby. Chłopak kierowany swoimi uczuciami do półelfki stara się jak może, ale co z tego wyniknie?

– I tak sprawię, że Emilia zasiądzie na tronie. Robię to, bo jest kimś wyjątkowym.

Rozpoczyna się nowy rozdział popularnej powieści internetowej. Co zrobi Subaru, kiedy zabraknie mu słów, a jego uczucia nie zostaną prawidłowo odczytane?

Rozdziały Edytuj

Postacie Edytuj

Ilustracje Edytuj

Bibliografia Edytuj

Nawigacja Edytuj

Nawigacja - LN
Główna seria [[Tom 1]] • [[Tom 2]] • [[Tom 3]] • [[Tom 4]] • [[Tom 5]] • [[Tom 6]] • [[Tom 7]] • [[Tom 8]] • [[Tom 09]] • [[Tom 10]] • [[Tom 11]] • [[Tom 12]] • [[Tom 13]]
Ex [[Tom 1]] • [[Tom 2]]
Tanpenshuu [[Tom 1]] • [[Tom 2]]
Inne [[Re:Zeropedia]] • [[Konosuba x Re:Zero Crossover]] • [[Re:BOX]]