FANDOM

Uwaga!

Ten artykuł zawiera informacje z Light Novel, które nigdy nie zostały ukazane w anime.

Informacje
Emilia (エミリア) to główna protagonistka anime Re:Zero kara hajimeru isekai seikatsu. Jest kandydatką do zostania 42. władcą Królestwa Lugnica.

Wygląd Edytuj

Emilia jest piękną pół-elfką o długich srebrnych włosach i fioletowo-niebieskich oczach. Nosi biało-fioletowe ubranie oraz biały kwiat we włosach.

Osobowość Edytuj

Emilia jest z natury dobra i lubi pomagać innym, jednak ona sama przeważnie odmawia jej przyjęcia. Jest obojętna na swój wygląd, pozostawiając Packowi wybór ubrań. Czasami zachowuje się jak dziecko, jednak bardzo ciężko pracuje aby zostać władcą.

Biografia Edytuj

Księga pierwsza Edytuj

Pierwsze powtórzenie

Emilia and Pack - Re Zero Anime BD - 2

Podczas przechadzania się po stolicy Felt kradnie Emilii insygnia. Ta rusza w pościg za nią, po drodze natrafiając na bójkę nieznajomych opryszków z Subaru. Po mimo, że musiała teraz gonić Felt postanawia pomóc chłopakowi i przegania opryszków, z pomocą Packa. Gdy Subaru się budzi Emilia zaczyna przekonywać go, że nie musi się mu odwdzięczać za ratunek, jednak chłopak po mimo to postanawia w zamian pomóc w odnalezieniu insygniów. Przez długi czas szukają jakichkolwiek poszlak. Podczas przerwy przedstawiają się sobie, a Emilia okłamuje Subaru i mówi, że ma na imię Satella. Gdy wracają do poszukiwań znajdują dziewczynkę, która zgubiła swoją matkę i pomagają jej ją znaleźć. W zamian jej ojciec podaje im informacje, która pomaga im znaleźć Felt. Po dłuższej przechadzce po slumsach, podczas której Pack zasypia, docierają do składu paserskiego. Kiedy Subaru ma wejść sprawdzić czy jest tam bezpiecznie nazywa Emilie Satellą, na to ona mówi mu, że jak wróci to go przeprosi, nie mówiąc za co. Po tym jak dłuższy czas chłopak nie wraca, Emilia wchodzi do środka i zostaje zabita przez Elzę.

Trzecie powtórzenie

Kiedy Emilia przechadza się po stolicy nieznany jej chłopak krzycząc nazywa ją Satellą tak głośno, że wszyscy przechodnie obok to usłyszeli. Emilia wkurza się o to i próbuje wyciągnąć z niego czemu nazwał ją imieniem Zazdrosnej Wiedźmy. Podczas kłótni z nim, Felt wykorzystuje sytuacje i kradnie jej insygnia. Zdezorientowana dziewczyna opacznie zaczęła myśleć, że Subaru jej pomógł i to było jego celem, po czym zaczyna ją gonić. Dalsze losy Emilii w tym powtórzeniu nie są znane.

Umiejętności Edytuj

Magia Wody (水魔法 Mizu Mahō): Emilia posiada wysokie magiczne moce. Według Emilii jej as w rękawie jest na tyle niebezpieczny, że gdyby go użyła to byłaby jedyną osobą w pobliżu, która by to przetrwała. Za jej pomocą jest także w stanie leczyć rany, jednak tylko, gdy rany te nie są śmiertelne.

  • Ur Huma (ウル・ヒューマ): Za jej pomocą potrafi przywołać z podłoża słupy lodu z potężną siłą.
  • Sztuka piętna lodu (アイスブランドアーツ): Za pomocą tej techniki Emilia jest w stanie stworzyć broń z lodu, którą może swobodnie wykorzystywać w walce. Takowa broń jest tak bardzo wytrzymała, że może nie roztopić się pod wpływem ognia.

Zaklinacz (精霊使い Seirei Tsukai):

Ciekawostki Edytuj

  • Według autora urodziny Emilii są 23 września.
  • W wywiadzie Masaharu Watanabe wyjawił, że to Emilia jest główną bohaterką Re:Zero, nie Rem.
  • W pierwszym odcinku Re:Zero Break Time Emilia wyjawia, że nie lubi papryki.

Referencje Edytuj

  1. W polskim wydaniu od Waneko Emilka

NawigacjaEdytuj

Królestwo Lugnica
Rodzina królewska Randohal LugnicaFord LugnicaZabinel LugnicaFourier LugnicaEmerada Lugnica
Rada Miklotov McMahonBordeaux Zellgef
Szlachta Roswaal L. MathersCrusch KarstenFelixReinhard van AstreaJulius JuukuliusPriscilla BarielleMeckart KarstenLeip BarielleBiehn ArgyleWilhelm van AstreaBertol Astrea• Tishua AstreaThearesia van AstreaHeinkel AstreaLouanna AstreaJoshua JuukuliusAnnerose MiloadAlviero JuukuliusKlein Juukulius
Mieszkańcy Natsuki SubaruEmiliaRamRemFrederica BaumannGarfiel TinselFeltRomKadomon RischRaksha RischPlum RischOtto SuwenClindMarcos GildarkAldebaranSchultKiritaka MuseRickertMilde IrlamMuraosaPetra LeyteMildCainDineLucasMeinaMeili PortrouteKetty MuttartConwood MelahauMuslan KallardIna KallardLusbel KallardTinaGarek ThompsonReala ThompsonFred ThompsonQuarkTemaeSetantaTonChinKanRussell FellowGalic FablessHeneheheSylphy
Duchy PackBeatriceEchidna (sztuczny duch)
Pozostali Roswaal J MathersGrimm FauzenPivot ArnancyCarol RemendisTorta WisleyFribal van AstreaGionis LugnicaCragrelLibre FermiSphinxFortunaArchDias FatsbalmRodriguezReid AstreaVolcanicaShaulaFlugel
Organizacje Rycerze KrólestwaWhite Dragon's Scale

Więcej z Fandomu

Losowa wiki